duminică, februarie 01, 2009

the first day of the second month...

am revenit...tocmai s-a terminat finala de la Australian Open dintre elvetianul Roger Federer si al meu favorit spaniolul Rafael Nadal. Si da,castigatorul a fost Rafa ... dupa un meci frumos si epuizant pentru ambii jucatori care a durat 262 de minute...cei doi intalnindu-se in premiera la Australian Open.
Daca Roger Federer ar fi castigat competitia de la Melbourne, el ar fi egalat recordul lui Pete Sampras de 14 trofee la turneele de Grand Slam. Trebuie sa recunosc ca finala de la Wimbledon a fost mai disputata si poate cel mai frumos meci de tenis pe care l-am vazut in viata mea,dar nici de acest meci nu am fost dezamagit...cei doi au oferit un spectacol remarcabil desi s-a vazut oboseala din partea lui Federer care a cedat ultimul set cu scorul de 6-2. Bine dar am scris deja prea mult despre tenis...vine vacanta oameni buni...pentru cine mai e la scoala sau liceu in orice caz,pacat ca dureaza doar o saptamana...
In rest...toate bune...vreme urata afara...criza economica continua(la noi in tara cred ca e criza de 20 de ani numai ca am fost prea orbi sau prea muti pentru a observa sau a contesta) dar vom organiza finala Europa League(fosta Cupa Uefa) daca am inteles bine in 2012 pe un stadion care nu se stie daca va fi gata.De fapt nu cred ca va fi gata...doar traim in Romania asa ca nu ar trebui sa va mai mirati de absolut nimic.
Pfiu...deja am scris destule bazaconii si mi s-a facut foame...o sa revin saptamana viitoare...sau nu.
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...

Niciun comentariu: