miercuri, februarie 18, 2009

undeva la marginea orasului...

si uite ca ma intorc pe blog dupa 18 zile...nu mai imi aduc aminte ce s-a mai intamplat de atunci,posibil lucruri bune dar probabil lucruri proaste.Azi vreau sa scriu pentru a nu uita un incident neplacut desfasurat in cursul zilei...am incercat si eu sa evadez din penitenciarul de la periferia orasului...aka "my fucking high-school" si nu dau nume pentru ca nu vrea sa fac reclama proasta...dar ghiciti ce s-a intamplat...
Am fost prins dezertor...dus de mana ca un infractor la patronul instituiei...domn sau doamna nu-mi dau seama.Pana aici nimic iesit din comun...sunt un infractor de drept comun...dar circul pe care l-a facut o anumita persoana incercand sa ma ameninte cu exmatricularea m-a lasat cu un gust amar...mai amar decat il aveam deja despre penitenciarul respectiv.
Sa aduc in discutie motivele pentru care am fost nevoit sa sar gardul...nu am vrut sa chiulesc,sa ma duc sa beau,sa ma duc acasa sau in oricare alta parte...nu...eu am vrut sa ma duc la un magazin aflat la 100 de metri pentru a-mi cumpara ceva de mancare(era ora 1 si nu mancasem nimic) iar paznicii inchisorii nu dadeau drumul prin poarta principala.Poate merit sa fiu sanctionat...nu stiu cate puncte scazute la purtare ... bla bla bla
Dar nu mi se pare corect sa nu ai voie sa parasesti pentru 5 minute "localul" respectiv pentru a-ti procura de "haleala"...si nu mai spun de faptul ca in penitenciarul nostru suntem obligati sa ne mutam din sala in sala la fiecare nenorocita de ora...prin urmare din alea 10 minute de pauza aproape jumatate le pierdem pe drum...
A zis cineva ca poate ti se face si tie sete sau foame? dar nu intereseaza pe nimeni binenteles...doar suntem aici sa ne executam pedeapsa de 4 ani la o inchisoare de maxima securitate.
Asta e tara in care traim si tara pe care o meritam ... nu numai cei din varf,cei care ne conduc sunt niste nenorociti si niste hiene...veti fi surpinsi sa vedeti cate animale de prost gust predau si conduc scolile romanesti fiind de asemenea prezente si in orice alta institutie de stat fie ca se numeste politie,judecatorie,spital sau ce mai vreti voi...
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ...

Niciun comentariu: