luni, februarie 23, 2009

one moment...

asta e tot ceea ce avem nevoie in viata...un moment.
Un moment de fericire,de implinire parca sterg zile si saptamani triste si posomorate...cat as vrea sa traiesc fiecare zi ca si cum ar fi ultima...poate stiti vorba..."live like today was your last day"...in romana nu stiu cum e.In realitate descoperi ca este aproape imposibil daca nu chiar imposibil sa faci asa ceva,deoarece noi fiintele umane parca simtim nevoie de a ne face planuri pe termen lung...era o faza dintr-un film :"ai planuit sa iti faci planuri"...exact asta facem noi..."ne intalnim maine sa vorbim despre nu stiu ce"; planuim sa facem planuri...pe cat de absurd suna este total adevarat. Din cauza asta evit sa imi fac mari planuri si nu stiu niciodata ce fac a doua zi...bine...si poate pentru ca este greu sa te bazezi pe cineva in zilele astea,dar asta e alta poveste.
Ideea e ca trebuie pe cat se poate sa traim viata la maxim deoarece daca sunteti tineri s-ar putea sa va para viata lunga,dar nu este deloc asa,de fapt este chiar foarte scurta si o sa realizezi ca nu ai trait cum vroiai cand o sa fie prea tarziu...exemplele cred ca abunda in jurul fiecaruia.
Am scris eu asta si nu am avut febra? nu stiu ce a fost cu mine in seara asta...lipsa de somn cred ca dauneaza...maine am meditatii,ore pana la ora 14...sunt liber dupa 6 seara...o sa fie o zi minunata.In majoritatea timpului sunt sarcastic...
I'll be back ...

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ...

Niciun comentariu: